Emilie&Paul.reismee.nl

Kazachstan september 2016

Na een vreemde zomer waarin Paul en ik elkaar weinig zagen door zijn werk als host voor KRAS Reizen gedurende in totaal 9 weken op een cruiseschip in de Middellandse Zee, gaan we van 9 tot 28 september saampjes op vakantie.

Reisdoel: Kazachstan.

Waarom? In Astana, de huidige hoofdstad woont en werkt Heleen Tims, dochter van Pauls oudste broer, op een internationale school. En wat is leuker en gezelliger dan haar daar op te zoeken. Van 9 t/m 20 september logeren wij bij haar in Astana en hebben wij alle tijd de moderne stad en architectuur daar bewonderen. In Astana zal in 2017 de wereldtentoonstelling EXPO 2017 gehouden worden.

Op 20 september vliegen we naar Almaty in het zuiden. Almaty is de voormalige hoofdstad en de stad ligt in tegenstelling tot Astana in de bergen. Met een privé chauffeur gaan we een trip maken. Boeddha tekeningen, zingende duinen, nationaal park, Canyons, mooie meren etc staan op het programma. Een rondreis van zo’n 1000 km in 7 dagen inclusief 2 nachten slapen bij partikulieren.

Deze tour vanuit Almaty hebben wij hier in Nederland geboekt bij Kazachstan Reizen. We zullen proberen jullie weer deelgenoot te maken van onze belevenissen.

Op de home pagina alvast een impressie van de Charyn Canyons.

Reacties

Reacties

Marion Beltman

Klinkt weer goed en zeker een tof idee om bij familie langs te gaan. Ik wens jullie alvast een hele goede vakantie, heerlijk samen genieten na een 'geschieden' zomer ;-)
Paul; als jullie terug zijn moeten we echt weer eens bijpraten...!

Kees

Mochten jullie nog een wandelgids nodig hebben voor in de bergen zuid van Almaty (Alatar en Talghar enzo) dan heb ik nog een goed adresje voor jullie. Veel plezier in Kazachstan.

koos van winden

Geweldige plannen weer en leuk van het privé familiebezoek. We lezen het wel weer.
Veel plezier gewenst alvast. Groetjes Koos

Jan en Lous

Veel plezier en met een schat aan nieuwe indrukken spreken we elkaar na jullie vakantie weer. Via facebook blijven we op de hoogte van jullie reis.

Els Boshuizen

Heel veel plezier, lieve mensen. Ook deze reis volg ik graag weer op de voet.
Liefs van ons!!

Elize

Ha Paul en Emily,
Jullie zijn al bij Heleen in Astana!? En ik zie nu pas jullie mail bericht omdat ik mijn planet.nl nauwelijks gebruik. Hadden jullie een goede reis? Ik lees graag mee over jullie wederwaardigheden. Lieve groeten ook aan Heleen , Elize

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba