Emilie&Paul.reismee.nl

Wij gaan weer op stap......

Lieve allemaal, het is weer tijd om jullie op de hoogte te brengen van onze reis-plannen.

Van al dat thuis zijn, geen dagelijkse ritjes op en neer naar Rijswijk en Zoetermeer, geen uitzien naar het vrije wekend daar de hele week bij ons weekend is, etc etc hebben wij weer heel veel zin gekregen om onze horizon te verbreden. Dit loopt in de maand augustus een klein beetje uit de hand, daar door omstandigheden alle uitjes/reisjes achter elkaar plaats vinden.

Zo gaan we van 13 augustus tot 15 augustus naar Limburg. Hebben daar al een tijdje geleden een (hoop ik) leuk hotelletje geboekt en gaan dan op dinsdag 14 augustus een dagje naar de Floriade in Venlo. Zijn we nog nooit geweest en we zijn eigenlijk wel benieuwd wat al die buitenlandse paviljoens te bieden hebben.

Ook boekten we al lang geleden tickets naar Praag van 27 augustus t/m 31 augustus. Dat waren van die goedkope tickets via Groupon. Bij het reserveren blijkt dan echter dat er maar weinig vluchten echt goedkoop zijn daar je veel geld kwijt bent aan de luchthavenbelastingen. Praag was een van de goedkopere mogelijkheden, leuke stad waar we zo'n 15 jaar geleden geweest zijn en nog wel een keer naar toe willen. Drie volle dagen daar, dat wordt dus weer genieten van het Parijs van Oost Europa.

Ondertussen kregen we een uitnodiging van ons nichtje Heleen om naar Oostkapelle te komen waar zij een huis huurt en al haar vrienden/familie uitnodigt om op bezoek te komen. Zij woont in Washington en komt jaarlijks in de zomer een paar weken naar Nederland en huurt dan een huis en ziet op die manier iedereen weer. Gezien ons programma gaan we daar van maandag 3 t/m woensdag 5 september naar toe.

Tja het is weer genoeg zou je zeggen... daar ben ik het ook helemaal mee eens. Maar als er dan via de Daily Dream Deal van Arke een aanbieding voorbij komt van een reis naar Gambia voor een prikkie, en een van de 3 data nog precies tussen bovenstaande uitjes past dan is Paul (en ik ook) niet meer te houden. Paul had het me die avond (vrijdag) wel gezegd maar ik was druk met iets anders en heb die aanbieding dus pas na 00.00 uur bekeken. Helaas pindakaas aanbieding was geldig tot 23.59 uur! Maar aanbieding was wel heeeeel erg leuk! Zonder dat ik het wist heeft hij zaterdag alsnog een mail gestuurd naar Tui en werd maandag gebeld dat we nog konden boeken voor de aanbieding! Ik was echt helemaal verrast en blij. En dus.. ... gaan wij van vrijdag 17 augustus t/m 24 augustus naar Gambia. Zitten in hotel Senegambia Beach in Kololi, midden in een tropische tuin, aan het strand en in het centrum. Helaas is augustus de top regenmaand, maar ja daar zijn we inmiddels hier ook wel aan gewend. En daar valt de meeste regen eind van de middag en 's avonds. Temperatuur ca 25 tot 30 graden. Deze keer dus geen rondreis maar een strandvakantie met hopelijk veel tochtjes met de lokale bevolking naar natuurparken, markten en havens.

Zo nu en dan zijn we dus 2 dagen thuis, kunnen we even snel wassen en dan weer op stap. Ik ben benieuwd hoe we er aan het einde van deze 3,5 week op terug kijken maar vooralsnog heb ik er veel zin. Het scheelt dat we in Gambia geen tijdsverschil hebben, alleen 2 lange vluchten. In het hotel in Gambia is internet, dus we zullen proberen jullie op de hoogte te houden. Een verhaal over Praag zal ik wel weer maken van huis uit.

Voor degene die geinteresseerd is in die dagelijke aanbiedingen van Arke hierbij de site waar je je kan inschrijven: http://www.arke.nl/dailydreamdeal.aspx

Tot zover onze update.

Paul en Emilie

Reacties

Reacties

Marijke

Met zicht over het Sognefjord in Balestrand op de Noorse bergen wensen wij jullie veel reisplezier.

Fiona

Lieve Eem en Paul.
Ik ben verschrikkelijk jaloers! Geniet er van, veel foto's maken weer en ik kijk uit naar de updates.

Dikke knuffels uit NZ!

Julie

Hoi hoi,

Dat is een heeeel wisselend en lekker vol reisprogramma. Heerlijk toch om er zo allerlei reizen te kunnen boeken en om ervan te gaan genieten.
Ik zal deze zomer gewoon lekker doorwerken (ja iemand moet nu toch die pensioenfondsen nog spekken he :-)

Heel veel plezier!

Desiree Frugte

Lieve Emilie en Paul, Wouw....wat een progamma.."jullie oudjes" vervelen zich echt niet..wat een top maand en wat daarna komen gaat!! We gaan jullie zeker weer volgen. Heel veel avontuur plezier XXX

Emilie

@Desiree Daarna??? Gaan wij natuurlijk heel snel met z'n 4tjes eten van de gewonnen centjes van de EK voetbal poule!!

Mirelle

leuk ! veel plezier !

Marion

Lieve Paul en Emilie, wat heerlijk toch dat je samen in goede gezondheid zo kunt genieten van je vrije tijd. Na al die jaren hard werken mag dat ook best ;-) Ik ben net terug uit de Belgische Ardennen met mijn 3 mannen. Dat was ook toppie, we hebben goed weer gehad en veel gedaan. Ik wens jullie een fijne tijd in Gambia en ik hoor/lees later de verhalen wel weer. Marion

Lineke

Hoi lief duo,

Net de goeie dag, zie ik in jullie 'reisagenda', om jullie heel veel plezier te wensen in Gambia.Hoop dat jullie genoten hebben van Limburg en de Floriade.
Goede reis gewenst morgen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba