Tot slot...

Tot slot............

Geschreven inonbekend lokatie, geplaatst op zondag 28 november 2010 om 18:37 | 36 keer bekeken | 0 reacties

De foto`s staan er op............

Nog even een berichtje.........Ik heb net een paar foto`s aan de site toegevoegd. je kan die zien onder het kopje fotoalbum, dubbel klik op een foto om die te vergroten en dan via 'volgende' door scrollen. Er zitten nogal wat foto`s tussen die een beeld geven van het dagelijkse leven. Bijvoorbeeld het wassen van jezelf en van kleren in de rivier, de rijstvelden en diverse straat beelden.Over een maandje of wat zullen de fotoalbums wel klaar zijn!Helaas ben ik zwaar verkouden geworden, begon al de laatste dagen van de reis. Het is nog steeds niet over en Paul begint nu ook te snotteren.Maar........... vanaf morgen is het weer back to normal, nou ja normal... Sinterklaas en Kerst komen al weer rap dichterbij. Wij wensen jullie dus allemaal veel gezelligheid de komende maand, en de beste wensen voor 2011 en tot schrijfs ergens dat jaar!Daaaaaaaaaag groetjes van Paul en Emilie

Account

Mijn reis
0 reacties, waarvan 0 nieuw