Emilie&Paul.reismee.nl

Yes, we gaan.........

Nu nog de rondreis ......

Yes!! vanmorgen om 10.00 uur kwam de verlossende mail dat onze tickets gereserveerd waren en gelukkig voor 2 weken. Dus meteen naar het reisbureau gestapt en de rondreis bij Kras laten aanvragen.Hopelijk krijgen we daar morgen antwoord op. Als deze rondreis niet akkoord komt dan gaan we kijken of we nog een rondreis kunnen boeken via Holland International eventueel in combinatie met een paar dagen aan het strand in Goa. Maar dat is van latere zorg.Inmiddels heb ik de route al weer ingevuld, zodat jullie ons weer kunnen volgen. Ik zal nog kijken of we tijd hebben om het programma er ook in te zetten maar daar wacht ik nog even mee tot alles definitief is.Vrijdag ga ik in ieder geval `s morgens naar Den Haag naar de ambassade om de visa aan te vragen en `s middags nogmaals naar Den Haag om de paspoorten weer op te halen. Helaas is de ambassade morgen gesloten. Paul heeft de hele avond gezocht naar pasfoto`s, maar kan ze niet vinden dus hij heeft nu nog de tijd om morgen nieuwe te maken.Verhaal wordt later weer vervolgd.

Hamba