Emilie&Paul.reismee.nl

ZUID INDIA november 2010

Gaan we of gaan we niet??

Het is nu zondagmiddag 31 oktober 2010 en ik ben maar weer eens begonnen met de update van ons reisdagboek. Waarom? We HOPEN 9 november a.s. naar Goa India te vliegen en daar een 2 weekse rondreis met KRAS te maken door een deel van Zuid India.Hopen? Ja we hebben nog niets gereserveerd omdat we op basis van I(indien)P(laats)B(eschikbaar) weg willen. Scheelt veel geld maar vergt ook geduld want we horen pas aanstaande vrijdag of en hoe de reis doorgaat. Bijna zeker is de vertrekdatum 9 november, maar wordt het een 9 of 16-daagse reis? En daarvan afhankelijk is ook welke rondreis we kunnen maken. Weten we dat dan kunnen we alles boeken, en dan kunnen we ook een visum aanvragen. En dat kost ook weer 2 dagen, dus het is wel spannend allemaal de komende dagen. Wat we wel zeker weten is dat als we gaan de vluchten met Arke Fly zullen zijn. De heenvlucht duurt ca 9 uur en vertrek is dan op 9 november om 16.20 uur. We zijn dan de volgende ochtend om 06.30 uur lokale tijd aan. De terugvlucht gaat via Colombo (Sri Lanka) en duurt daardoor 15 uur. We vertrekken op de 17 of de 24e om 06.50 uur uit Goa en zijn om 18.00 uur aan op Schiphol, en kunnen dus de dag daarna weer vrolijk op kantoor verschijnen. Maar ja, eerst dus nog een paar spannende daagjes te gaan. De route zet ik er dus ook nog maar niet in, want dat is afhankelijk van de duur van de reis. Vooral die 2 weekse reis ziet er fantastisch uit, dus duimen maar dat dat gaat lukken.

Hamba