Emilie&Paul.reismee.nl

VOETBALREIS JOHANNESBURG juni 2010

Nederland - Denemarken in Johannesburg

Wie had dat gedacht, zomaar weer een berichtje van ons. Deze keer geen lange reis maar een super korte maar wel naar 'verweggiestan', namelijk Johannesburg Zuid Afrika.Het is allemaal op korte termijn geregeld (door Paul natuurlijk), een personeelsreis van zondag 13 t/m woensdag 16 juni 2010. Zondag vliegen we om 7 uur `s morgens en zijn dan rond een uur of 6 `s avonds aan. 3 nachten in een soort van 'oranje'- hotel in de omgeving van Johannesburg met veel faciliteiten als zwembaden, restaurants etc zodat we er in het donker niet meer op uit hoeven (ivm het niet echt veilig zijn van de stad).Maandag worden we dan naar het stadion gebracht en zijn 2 van de 90.000!!!! toeschouwers, temidden van de duizenden vuvuzela`s en in het oranje gekleed. Dus denk niet dat we herkenbaar zijn op de TV. We zitten in ieder geval achter een van beide doelen. Na de wedstrijd worden we weer teruggebracht naar het hotel en dan gaan we op dinsdag nog een dag op safari . Welk park? Geen idee! En woensdag vliegen we overdag weer terug naar Nederland en komen ca. 10 uur `s avonds weer aan. Donderdag gaan we dan beiden weer gewoon naar ons werk en vrijdag ook. Een wel heel bijzondere week wordt het.Ik neem mijn mobieltje weer mee en zal kijken of ik zo nu en dan een kort berichtje kan achter laten. Foto`s zet ik pas later op de site.Daaaaaaaaaaag

Hamba