Emilie&Paul.reismee.nl

Buenos Aires

Geschreven inBuenos Aires, Argentinië, geplaatst op donderdag 18 februari 2010 om 20:21 | 53 keer bekeken | 1 reacties

Selecteer een foto

Bijna naar huis...

Dag lieve volgers!

Bij deze even een kort berichtje vanuit Buenos Aires.

In verband met slecht weer ( windkracht 12) hebben we tussen Zuid Georgie en Montevideo een stuk moeten omvaren. Hierdoor kwamen we dik 5 uur later aan in Montevideo en konden de geplande excursies helaas niet doorgaan. Savonds zijn we daarom zelf nog even de stad in gegaan voordat we koers zette naar Buenos Aires. Vanmorgen hebben we van een Nederlander die hier de helft van het jaar woont een erg leuke stadstour gehad. Vanmiddag nog even door een winkelstraat gesjokt en gaan nu weer opweg naar het schip om daar een hapje te eten en ons dan klaar te maken voor de Tangoshow van vanavond in de stad. Morgen om 14:00 vliegen we alweer richting NL, en verwachten zaterdag ergens rond 7 uur weer thuis te zijn.

Het is gelukkig gelukt om nog wat nieuwe foto´s op de site te krijgen, deze staan in het album antarctica 2!

Heel veel liefs van ons drieen, en tot snel :)

Account

Score 0

Score:0/5
Stemmen:0

Mijn reis
1 reacties, waarvan 1 nieuw

Riet Tims- 436 dagen 23 uur geleden

Hallo Zuidpoolgangers,
Hoe bevalt het vaste land? Is het anders?
Leuk om nog even iets van jullie te horen en hoop dat de reis terug een beetje voorspoedig gaat.
De temperatuur gaat hier iets omhoog en het vriest niet echt meer. Het voelt in ieder geval beter aan nu de noordenwind niet meer blaast.
Ik hoop dat er nog een regering is als jullie terugkomen. Het spant er weer eens om.
Nogmaals een goede reis en we spreken elkaar op zaterdag.
Liefs
Riet