Emilie&Paul.reismee.nl

Bedankt

dank julllie wel

Geschreven inBandipur, Nepal, geplaatst op vrijdag 20 november 2009 om 07:19 | 76 keer bekeken | 3 reacties

http://www.hamba.nl/images/geenafbeelding.jpg

Selecteer een foto

Reacties.......

Nog even een snel berichtje voor dat we gaan happen...
Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties en al het medeleven, ben blij verrast. Helpt me weer verder op de been!!
het is nu 12 uur en over 2 uur vertrekt de bus. Heb weer een stukje in het dorp gelopen en we komen best wel vooruit. Goed opletten waar ik mijn voet zet en met stok. Pijn is zoasl ik vanmorgen al per sms schreef een heel stuk minder, dus ik denk niet dat ik de anderen echt veel tot last zal zijn. Misschien dat ik in Bandipur niet helemaal kan meekomen maar dat zien we wel. Ik hoef in ieder geval niet de hele dag te zitten.
In Bandipur denk ik dat we geen internetcafe zullen treffen, oud authentiek dorpje, guesthouse (old Inn) met kamers zonder wc en toilet (wel gedeelde op de gang etc). Lijkt me erg leuk. Hoop dat mn telefoon nu gewoon vlijft werken en dat oik dan morgen of zo nog een kort smsje kan sturen over de voortgang van mijn voet. Overmorgen rijden we weer naar Kathmandu.
Dag lieve allemaal en nogmaals bedankt en oh ja we blijven volop genieten hoor ondanks het pootje..........

Mijn reis
3 reacties, waarvan 3 nieuw


Lyseth- 527 dagen 12 uur geleden

Hai Emilie en Paul,

Ik geniet op afstand mee van jullie verhalen, heel erg leuk om te lezen. Ik hoop dat je voet snel beter wordt en dat jullie nog heel veel mooie dingen gaan zien.

Groetjes Lyseth

Leny Lutjens- 525 dagen 11 uur geleden

Hoi Emilie en Paul,
Eem,hoop dat de pijn inmiddels al minder is en dat je volop verder kunt genieten van deze fantastische reis. Lees met veel plezier jullie verhalen.
Beterschap en nogmaals genieten jullie maar lekker!!! Ik blijf jullie volgen! Liefs Leny

Joke en Koos- 525 dagen 7 uur geleden

Hallo Emilie en Paul,
Zo wij zijn weer thuis. Heerlijk gehad kwa ontspanning en weer. Een berg e-mails bij thuiskomst. Nu eerst even jullie leuke, interessante verhaal gelezen. Wat een ervaringen/belevenissen.
Geniet ervan en Emilie houd je poot stijf al heb je (nog 1 over) geen poot om op te staan!!!
De bekende Koos-grapjes. Sterkte ermee en nog veel plezier.
Liefs Joke en Koos

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba