Emilie&Paul.reismee.nl

We zijn echt weer terug in Azië

we zijn echt weer terug in Azie....

Fantastisch weer in Azie te zijn.... De reuk en kleuren daar genieten we nu al weer volop van.
Goede vlucht gehad, 6 uur naar Bahrein, daar een uurtje uit de machine geweest en een kop koffie gedronken. Paul heeft een beetje geslapen, ik zoals verwacht nauwelijks. Daarna nog 4 uur naar Kathmandu, lekker ontbijt, filmpje, en wat lezen/puzzelen. En toen........ aan de linkerkant van het vliegtuig prachtige sneeuwbergen onder een stark blauwe hemel. Helaas zaten we aan de verkeerde kant, maar ik heb toch een plaatsje kunnen vinden om wat foto`s te maken.
Om 4 uur lokale tijd (het is hier 4uur 45 minuten later dan in Nederland,bij jullie is het nu dus kwart over 4 `s middags) zijn we geland. Koffers duurden erg lang zeker daar 4 mensen nog geen visum geregeld hadden in NL. Stom........
Uiteindelijk om 7 uur `s avonds in het hotel. Leuk hotel, goede kamers. `s Avonds daar nog gegeten.
Reisleidster (nederlandse die woont in Kathmandu) is een aardige vrouwen verder worden we begeleid door een lokale goed engels sprekende gids.
Vandaag de hele dag Kathmandu verkend. Prachtige stad, ik ben blij dat we hier nog een paar keer terug komen.
Helaas kreeg ik `s middags hoofdpijn, Paul uiteindelijk ook, We hebben dan ook amper gegeten en gaan straks ( na net al 2 uur geslapen te hebben) weer lekker slapen.
Morgen om 7 uur op en vertrek om 9 uur voor een nieuwe dag in en rondom Kathmandu.
Foto`s volgen een volgende keer.
Ik heb trouwens een probleem met mijn telefoon, kan geen verbinding krijgen hier in Kathmandu. Dus zullen voorlopig alles per mail/website moeten doen.
Tot de volgende keer
Liefs van 2 ondanks de hoofdpijn genietende mensen.
Paul en Emilie


Mijn reis
4 reacties, waarvan 4 nieuw


John Bernaert- 537 dagen 3 uur geleden

Ja, ik had het kunnen weten. Nieuwe vlucht naar jullie geliefde Azie en wel Kathmandu... Geweldig!
Geniet er van. Ik zal jullie verhalen met veel interesse volgen. Kan ik nu makkelijk tijd voor maken.
Groeten een een fijne reis,
John

Maggie- 537 dagen 2 uur geleden

Lieve eem en Paul,
Heerlijk voor jullie! hoop dat jullie weer snel opknappen, en fijn te horen dat de reis goed is verlopen. Tot gauw weer,
Liefs Maggie

Jopi Bekker- 536 dagen 0 uur geleden

Hallo Emilie en Paul.
Ja, Kathmandu is geweldig. Echt een belevenis. Je struikelt er bijna over de tempels en tempeltjes. Dat je mobieltje het niet doet, verbaast me niet. Ik had toen ook op geen enkele plaats in Nepal bereik. Dat schijnt aan de provider te liggen.
Veel plezier nog (zonder hoofdpijn).
Groetjes, Jopi en Frans

lies- 534 dagen 5 uur geleden

Hoi Paul & Emilie,

Ik zie dat iemand anders het ook al schreef, maar mijn ervaring was ook dat onze mobieltjes het niet deden in Nepal. Dat is normaal, zeker als je de bergen ingaat.
Geniet lekker van Kathmandu, laat je zegenen door de saddhu`s en zoals mijn tandarts zei: Je mag daar absoluut niets aan je gebit laten doen hoor! :D

Liefs xxx
lies

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba