Emilie&Paul.reismee.nl

Reis NEPAL & BHUTAN

Nepal & Bhutan

De koffers zijn gepakt....

Hallo allemaal,Het is zover. De koffers staan min of meer klaar, zwaarder dan we eigenlijk wilden. Maar ja wat kan en moet je er nog uithalen? We weten het niet meer. We blijven in ieder geval wel binnen de 25 toegestane kilo`s.Vandaag een redelijk relaxte dag gehad. Net nog even een kopje koffie ( met taart) bij de buurtjes gedronken ter gelegenheid van de verjaardag van buurman Wil. Wel raar hoor, zo in je vakantieklofje opverjaardagsvisite. En ook wel een beetje onrustig.We vertrekken om 7 uur met de trein naar Schiphol en ons vliegtuig vertrekt om 23.30 uur. Dus nog wel wat uurtjes te gaan.Voor de rest geen nieuwtjes. Mijn tanden zitten ondanks een rare droom vannacht over tanden die ik aan het afzagen was en daardoor los kwamen te zitten, gelukkig nog stevig in mijn mond. Dus de start is in ieder geval beter dan vorig jaar.Ik stop hier in Nederland en laat vanuit Nepal weer wat van ons horen. Tot danPaul en Emilie

Account



Desiree- 539 dagen 0 uur geleden

Lieve Eem en Paul, nogmaals heel veel plezier en een goede reis. We kijken uit naar jullie spannende verhalen!
Liefs Desiree

Annelouk- 538 dagen 19 uur geleden

Lieve Emilie en Paul, wat ontzettend gaaf dat jullie weer een reis gaan maken! Ik vind het erg leuk om jullie weer te kunnen volgen! Heeft Wig misschien ook weer een site waar we zijn reis naar MiddenAmerika kunnen volgen? Ben namelijk ook erg benieuwd naar zijn bevindingen! Veel plezier! Liefs, An

Monique- 538 dagen 10 uur geleden

Lieve Paul en Emilie,

Ondertussen zitten jullie al in Nepal! Hebben jullie een goede reis gehad?

Ik wi jullie toch nog even mailen omdat ik je vrijdagmiddag toch nog gemist heb en je niet persoonlijk een onvergetelijke reis heb kunnen wensen!

Bij deze alsnog; geniet ervan, maak weer mooie foto`s en pas goed op elkaar!

Emilie; mag ik jou hierbij nog bedanken voor de goede hand die je had bij de verloting van de KLM tickets! Ik was er zo blij mee! Ben en ik gaan net als jullie naar Lissabon! Helemaal leuk!

Paul; ga je als eerste in Kathmandu een hippe broek kopen in Freak Street? Ha, ha! Enne....laat je haar maar net zo groeien als de sadhu`s die je gaat tegenkomen. Is hip!

Lieve mensen; geniet ervan!

Monique

Hans en Tensia- 535 dagen 10 uur geleden

Hoi allebijtjes,

Wat een leuk idee, om zo een logboek bij te houden. Nou wij melden ons graag aan. Moest wel een beetje lachen om die droom. Ik werd een week of twee geleden met een schok wakker, omdat ik droomde dat een aantal tanden los zaten (zoals bij melktandjes), maar zagen, nee zo erg was het niet!

Zijn jullie al een beetje gewent aan de ijle lucht of valt dat wel mee?
Veel plezier en en mooie (foto) plaatjes gewenst
en tot de volgende weblog.
Groeten uit een saai, koud en grauw Nieuwerkerk van Hans en Tensia

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba